Sista styrelsemötet före sommaren, chipsutdelning och kontaktombudsutbildning.

Jag kommer hålla mig kort och göra ett nytt inlägg senare i veckan med bilder från vår chipsutdelning., lite vad som hände på styrelsemötet som är i dag samt att vi i höst kommer hålla en kontaktombudsutbildning.

Det var många chipspåsar som delades ut i fredags och det var många glada miner på fredagseftermiddagen. Vi delade ut tillsammans med LFAB och Mäklarservice och de som fick en påse verkade upskatta den. Skulle det vara så att du var ledig eller missade oss får du säga till kanske vi kan hitta en chipspåse åt dig. Bilder kommer som sagt men så här såg en påse ut!

Idag har vi styrelsemöte, som jag inte kan närvara vid då jag håller lite utbildning med sommarpersonalen, men är det något att rapportera från det kommer det senare i veckan.

Men det vi planerar in nu är att vi i höst kommer hålla en kontaktombudsutbildning för alla våra kontaktombud så de vet vad deras uppgift är och så att ni medlemmar får den hjälpen ni förtjänar ute på de olika avdelningarna, kontoren och i butikerna. Ni kan redan nu hitta våra kontaktombud på våra sidor på vårt intranät. Utbildningen kommer med största sannolikhet att bli en heldag men då vi inte har något klart än så kommer det komma mer information om det sen.

Jag kommer också lägga upp här i bloggen och på Länet hur vi har semester så att ni vet vilka ni kan kontakta i Styrelsen under sommaren.

Men Glad Midsommar kommer jag hälsa senare i veckan så det gör jag inte nu!

Vi ses och hörs!

Lars Dahl
Vice Ordförande.

About FTF-LF Stockholm

Vi är Personalklubben på Länsförsäkringar Stockholm för FTF. Vi står på våra medlemmars sida och förhandlar med arbetsgivaren gällande lokala kollektivavtal, personalärenden och i medbestämmandefrågor.

Posted on 21 juni, 2011, in Allmänt and tagged , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

