Årsmötet avklarat och lyckat blev det!

58 personer roade sig kungligt igår på årsmötet som var det mest besökta årsmötet någonsin.

Vi fyllde över halva Samlan som tar 99 personer, och det känns extremt roligt att så många kunde komma!

Själva årsmötet i sig gick himla fort, vi i styrelsen fick både ansvarsfrihet och applåder. Vi gick igenom verksamhetsplan och budget och det blev också genomklubbat! Ny ordförande och ny styrelsen blev också utan protester genomklubbat. Jag ska skriva nya styrelsen lite längre ner! Så ni har nått att se fram emot!

Ordföranden för mötet samt föreläsare var den vädligt rutinerade ombudsmannen Bengt Ericson som kom från FTF:s kansli. Han pratade om löneladda och vikten av förberedelse med mera.

Då föreläsningen var för de som kom på årsmötet kommer jag inte gå in så mycket på det, men vill du ha broschyren ”Löneladda” så har jag det hos mig!

Men jag går rakt på festligheterna där vi begav oss till något som kallas för Agriatorget, som är ett stort pentry hos Agria där man kan vara många! Där bjöds det på smörgåstårta, vin, öl och alkoholfritt. Lite snacks och trevligt sällskap fanns där också.

Vi hade även lite utlottning av priser som till exempel ett prasentkort på Åhléns på 500 kr, lyxigt kaffe med chokladpraliener, biobesök med popcorn och dricka för två, och en massa Toblerone! Det var bådde hurrarop och besvikna miner för de som inte vann, men alla hade roligt och trevligt!

Två glada vinnare i utlottningen

Två glada vinnare i utlottningen, Ingrid Löfholm och Ewa Karlsson. Båda från Södertälje

Jag vill tacka alla som kom och jag vill tacka Elisabeth Eswald som konkade vatten och vin med mig! Och tack alla andra som hjälpte till att handla blommor, göra kompendier med mera!

Men nu är det dags att avslöja nya styrelsen! 🙂

Ordförande
Lars Dahl
Vice ordförande
Ingemar Bodlund            

Ordinarie Ledamöter
Monica Granada
Lena Wallenius
Johan Bendelius
Britt-Marie Jidstrand
Maria Torpman
Michael Karlsson                                                              

Suppleanter 
Elisabeth Eswald
Ewa Karlsson
Ira Rajcevik 

Huvudskyddsombud
Johan Bendelius

Hur ska vi toppa det här till nästa års årsmöte undrar jag?

Vi tackar Andreas Berggren, Birgitta Adolfsson och Magnus Ekström för er tid i personalklubbstyrelsen! Jag vill också tacka avgående ordförande Håkan Haraldsson för det fantastiska jobb han fått oss i personalklubben att göra. Du lämnar efter dig bra med kunskap och jag lovar att förvalta det bra, hela styrelsen lovar det! 

Jag vill också tacka alla medlemmar för förtroendet och jag vet att jag kommer leva upp till era förväntningar! (fick höra igår att jag inte skulle säga att jag hoppades att jag lever upp til dem och dät är ju sant!)

Vi ses och hörs!

Lars Dahl
Ordförande i FTF:s Personalklubb på Länsförsäkringar Stockholm

Nu bildkavalkad!

Angelika och Maud ser glada och förvånade ut!

About FTF-LF Stockholm

Vi är Personalklubben på Länsförsäkringar Stockholm för FTF. Vi står på våra medlemmars sida och förhandlar med arbetsgivaren gällande lokala kollektivavtal, personalärenden och i medbestämmandefrågor.

Posted on 9 mars, 2012, in Allmänt and tagged , , , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

