Ibland skulle man vilja dela sig i två

Vissa dagar eller i mitt fall veckor är mer hektiska än andra.

Just nu händer det mycket överallt både sånt som man inte kan prata om och sånt som man inte hinner berätta om fullt ut.

Men jag börjar bli en riktig stjärna på att sitta i möten och komma på bra saker! Både för medlemmar och företaget, men självklart är medlemmarnas intressen som är viktigast. Många gånger går det ju faktiskt hand i hand. Ibland skulle jag dock behöva en till av mig men det är ju inte som att jag inte kan sova om nätterna, för det klarar jag av riktigt bra! (dock är jag en sjusovare så jag skulle kunna sova 10 timmar per dygn..)

Men nu ska jag sluta vara flummig, men ville bara säga att jag finns här även om jag inte talar om allt jag gör just nu och har ni frågor om saker som händer eller inte händer är det bara att ni mailar, för jag har just nu lite svårt att svara i telefon som ni förstår.

Sen i eftermiddag har vi styrelsemöte i personalklubben så vi får se vad vi kan förmedla från det!

Men vi ses och hörs!

Lars Dahl
Ordförande

About FTF-LF Stockholm

Vi är Personalklubben på Länsförsäkringar Stockholm för FTF. Vi står på våra medlemmars sida och förhandlar med arbetsgivaren gällande lokala kollektivavtal, personalärenden och i medbestämmandefrågor.

Posted on 17 april, 2012, in Allmänt and tagged , , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

