Dags att varva ner inför semestern?

Ja nu har jag inte många dagar kvar innan jag går på mina 4 veckor semester.

Jag ska börja min semester på Öland! Ja jag vet lite kliché att fira midsommar på Öland men jag är ju uppvuxen där!

Inte en strand på Öland med dock en sommarstrand på en ö!

Men när det är dags för semester så börjar man ju mentalt förbereda sig för det redan veckan innan man går på semester. Eller?

Själv har jag inte haft nån chans till att varva ner, det är en intensiv vecka för mig. Igår var det bolagsstyrelse, ett arbete jag kan beskriva mer någon annan gång. Sen idag är det lite olika möten och dialogdag för Team 1 på KC. Imorgon är det företagsledning och lite andra möten, och på torsdag så har LFP styrelsemöte.

Men hur brukar du göra? Jobbar du in i det sista på full fart eller försöker du se till att ha varvat ner så din sista dag innan semestern går ut på att radera mail du inte behöver?

Men nu så ska jag vidare till nästa sak

Vi ses och hörs!

Lars Dahl

About FTF-LF Stockholm

Vi är Personalklubben på Länsförsäkringar Stockholm för FTF. Vi står på våra medlemmars sida och förhandlar med arbetsgivaren gällande lokala kollektivavtal, personalärenden och i medbestämmandefrågor.

Posted on 19 juni, 2012, in Allmänt and tagged , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

