Samtal, mail, förhandlingar, ärenden och utbildningar.

Ja just nu är det bråda dagar för er ordförande!

Kan inte gå in på alla detaljer men det är både stort och smått som vi i facket håller koll på åt dig. Det är allt från rekrytering, medlemsfrågor, förändringar, folk som ska ut och sitta med fastighetsmäklare, och så vidare och så vidare. Sen ringer det en hel del, och en massa mail att titta på och besvara. Vidare måste man ju se till att läsa in sig på material och underlag innan möten och bolagsstyrelsemöten, personalföreningsmöten, kontaktombudsutbildning med mera.

Men det bästa av allt är att jag stormtrivs med att göra det jag gör! Jag känner mig inte stressad eller utarbetad, och jag som person trivs bäst med att ha saker att göra hela tiden, hellre än att sitta och rulla tummarna.

Men vissa dagar är det mycket, och det innebär att jag inte alltid svara i telefonen. Jag ber er då lämna ett meddelade om ni vill att jag ska ringa tillbaka för annars finns risk att jag inte uppfattar att det du ringde om var viktigt 😉

Men jag jobbar på här, och med tanke på att jag började skriva det här inlägget klockan 9 i morse och först nu är klar så kan ni tänka er hur min dag sett ut 🙂

Jag har också gjort ett inlägg på våra inloggade sidor på FTF.se för er medlemmar!

Trevlig helg!

Vi ses och hörs!

Lars Dahl

About FTF-LF Stockholm

Vi är Personalklubben på Länsförsäkringar Stockholm för FTF. Vi står på våra medlemmars sida och förhandlar med arbetsgivaren gällande lokala kollektivavtal, personalärenden och i medbestämmandefrågor.

Posted on 24 augusti, 2012, in Allmänt and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

