Glöm inte läsa inläggen på FTF.se

Jag vet inte om ni märkt det än, men FTF.se har ju fått sig ett rejält ansiktslyft!

Ja och nu har det också blivit lättare för oss att lägga upp information och skriva saker enbart för er medlemmar!

Så därför kommer vissa saker att skrivas enbart där, och det är vanligtvis när jag vill dela med mig av information eller tankar som inte alla behöver ha tillgång till. Det är inte så att jag kommer skriva saker som är hemliga, men jag känner att jag ibland bara är skyldig att informera er medlemmar i personalklubben vissa saker.

Så kolla gärna in vad som skrivs där! Ni kanske hittar andra nyttiga saker där då och då! Och om ni inte har ert lösenord kan man direkt på sidan beställa ett nytt! Har du ingen e-post registrerad kan du ringa medlemsservice på FTF och få hjälp!

Till FTFs inloggade sidor 

Vi ses och hörs!

Lars Dahl

About FTF-LF Stockholm

Vi är Personalklubben på Länsförsäkringar Stockholm för FTF. Vi står på våra medlemmars sida och förhandlar med arbetsgivaren gällande lokala kollektivavtal, personalärenden och i medbestämmandefrågor.

Posted on 4 oktober, 2012, in Allmänt and tagged , , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

