Ingen höst än! Men hösten börjar nu!

Ok jag vet att jag säger emot mig själv. Det är dock inte höst när solen skiner och det är 20 grader varmt. Men däremot så börjar höstarbetet nu och det är full fart på en gång.

Sommar eller höst? Ja bestäm du!

Sommar eller höst? Ja bestäm du!

Är nu tillbaka efter 3 veckors semester och första veckan är redan fullbokad sen flera månader tillbaka! Ja resten av månaden är rätt bokad med saker.

Det är nu som nya organisationen sätter igång på allvar och det ska rekryteras lite chefer till både affärsområde företag samt kundcenter. Ska bli intressant att se vilka slutkandidaterna är!

Det är också en spännande höst för mig personligen nu när även förbundsstyrelsearbetet sätter igång på allvar där vi ska ha planeringskonferens i början av september.

Jag har en stor hög e-post som jag ska ta mig igenom och sen ska jag till Luleå imorgon med LFP så jag behöver sätta fart!

Ni har inte missat att det är finansloppet den 28 augusti va? Har ni anmält er?

Vi ses och hörs!

Lars Dahl

About FTF-LF Stockholm

Vi är Personalklubben på Länsförsäkringar Stockholm för FTF. Vi står på våra medlemmars sida och förhandlar med arbetsgivaren gällande lokala kollektivavtal, personalärenden och i medbestämmandefrågor.

Posted on 19 augusti, 2013, in Allmänt and tagged , , , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

