Månadens medlemmar i oktober och november är……. *trumvirvel

Månadensmedlem

Ja nu är det dags att meddela vilka som blivit månadens medlemmar i oktober och november.

Månadens medlemmar har vi tagit från våra kontaktombud som vi tycker har lagt mycket jobb på att vara kollegornas röst.

Så för oktober valde vi att göra Jeanette Ordenes från Kundcenter Bank grupp 1 till månadens medlem. Detta för att vi tyvker att hon kommit in mycket bra i rollen som kontaktombud, finns för våra medlemmar och för att hon är en riktigt trevlig prick dessutom!

Känns jätte roligt att ha blivit utvald av mina kollegor. Att få vara med och påverka, hitta lösningar som ej fungerar i vår vardags känns jätte bra. Ser fram emot att få vara med och lyfta fram mina kollegors åsikter - Säger Jeanette

Känns jätte roligt att ha blivit utvald av mina kollegor. Att få vara med och påverka, hitta lösningar som ej fungerar i vår vardag känns jättebra. Ser fram emot att få vara med och lyfta fram mina kollegors åsikter – Säger Jeanette om rollen att vara kontaktombud

Och för november tycker vi att Jeanette Karlsson- Lilja från Kundcenter Bank grupp 2 ska bli månadens medlem då hon också kommit in lika bra i nya rollen som kontaktombud och finns där för sina kollegor.

Jeanette K L

Kul att få hjälpa och stötta mina kollegor. FTF och framför allt personalklubben har tidigare hjälpt mig och nu vill jag ge något tillbaka. – Svarar Jeanette när vi frågar varför hon ville bli kontaktombud

Så vi tackar Jeanettorna för att de finns

About FTF-LF Stockholm

Vi är Personalklubben på Länsförsäkringar Stockholm för FTF. Vi står på våra medlemmars sida och förhandlar med arbetsgivaren gällande lokala kollektivavtal, personalärenden och i medbestämmandefrågor.

Posted on 27 november, 2014, in Allmänt and tagged , , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

